Home » » Πατέρας που επέζησε από «απόπειρα δολοφονίας» από τους δύο γιους του, ΔΕΝ καταδικάζει τα παιδιά του

Πατέρας που επέζησε από «απόπειρα δολοφονίας» από τους δύο γιους του, ΔΕΝ καταδικάζει τα παιδιά του



«Είμαι ο πατέρας τους, δεν είμαι το θύμα τους», δήλωσε ο πατέρας που επέζησε από «απόπειρα δολοφονίας» από τους δύο γιους του, δεν καταδικάζει τα παιδιά του.


Ένας πατέρας που επέζησε από μια απόπειρα δολοφονίας από τους δύο γιους του, αρνήθηκε να τους ασκήσει κριτική, λέγοντας: «Τα αγόρια μου, είναι αγόρια μου και εγώ ποτέ δεν θα τους εγκαταλείψω και θα τους υποστηρίξω».

Ο 70χρονος William Bledsoe, από το Ellensburg της Ουάσιγκτον, παραδέχεται τις κατηγορίες εναντίον των 25χρονων δίδυμων γιων του, Caleb και Joshua. «Ναι, είμαι ο άνθρωπος που προσπάθησαν να σκοτώσουν», είπε ο Bledsoe στο ABCNews.com.

Τα αδέλφια μοιράζονται ένα σπίτι και μια επιχείρηση με τον πατέρα τους. Κατηγορούνται ότι προσπάθησαν να τον σκοτώσουν βάζοντας πυρκαγιά στο σπίτι, κατά την σύλληψή τους δήλωσαν ότι ήταν το έκαναν επειδή βρίσκουν δύσκολο να ζούνε και να εργάζονται μαζί του.

Όμως, ο πατέρας και παρολίγο θύμα τους φαίνεται να συμφωνεί. «Δεν είμαι ίσως ο ευκολότερος τύπος για κάποιον να ζήσει με εμένα ... Δεν είμαι ο ευκολότερος τύπος για να συνεργαστεί», είπε σε συνέντευξή του στο ABC KOMO News.

«Θέλω να θυμάστε, είμαι ο μπαμπάς τους, δεν είμαι το θύμα τους» είπε ο  Bledsoe στο ABC.

Τα δυο αδέλφια είπαν στην αστυνομία ότι έβαλαν φωτιές στο σπίτι με την ιδέα ότι ο καπνός θα σκότωνε τον πατέρα τους.
Το πλήρωμα της πυροσβεστικής βρήκε επίσης ένα σπιτικό εκρηκτικό - ένα δοχείο προπανίου τυλιγμένο με πολλαπλά κελύφη και ένα κυνηγετικό όπλο - που είχαν τοποθετήσει στο σπίτι. Τα αδέλφια έχει προγραμματιστεί να προσαχθούν στις 30 Σεπτεμβρίου.

Share this article :

Post a Comment

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.