Home » » Τα παιδιά των διαζυγίων στερούνται επικοινωνίας με τους μπαμπάδες τους...με τις ευλογίες των δικηγόρων

Τα παιδιά των διαζυγίων στερούνται επικοινωνίας με τους μπαμπάδες τους...με τις ευλογίες των δικηγόρων

- Πώς στερούνται οι χωρισμένοι μπαμπάδες την επικοινωνία με τα παιδιά τους;
- Με τις καταχρηστικές συμβουλές των δικηγόρων των μαμάδων που ασκούν την επιμέλεια του παιδιού


Τα παιδιά των διαζυγίων στερούνται επικοινωνίας με τους μπαμπάδες τους...με τις ευλογίες των δικηγόρων

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗ


Αγαπητό ΓΟΝΕΙΣ ΙΣΟΤΙΜΟΙ,

Είμαι πατέρας 2 παιδιών, ηλικίας 6 και 4 ετών, χωρισμένος και το δικαστήριο του διαζυγίου και της επιμέλειας των παιδιών έγινε μόλις πριν από 1 μήνα αλλά η απόφαση ακόμα δεν έχει εκδοθεί. 
Φυσικά όπως γίνεται σε όλες τις περιπτώσεις στην Ελλάδα, είμαι σίγουρος ότι η επιμέλεια των παιδιών θα δοθεί στην μητέρα τους, με την οποία όμως δεν έχω καλές σχέσεις, μιας και με κατηγόρησε με ένα σκασμό ψέμματα στην αγωγή της του διαζυγίου και επιμέλειας των παιδιών μας.
Αλλά και μέχρι σήμερα συνεχίζει να δηλητηριάζει και να πληγώνει τις αθώες ψυχές τους με ψέμματα για τον πατέρα τους, δηλαδή εμένα, μιας και τα ίδια τα παιδιά μου το λένε.  

Ο λόγος που σας γράφω είναι, επειδή το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε, έλαβα mail από την πρώην σύζυγό μου, που με έκανε να αναλογιστώ αν πραγματικά, οι δικαστές και οι δικηγόροι ξέρουν τι τους γίνεται, όταν οι μεν πρώτοι δίνουν με τόση ευκολία την επιμέλεια των παιδιών σε γυναίκες και οι δε δεύτεροι αν θυμούνται τον όρκο που έχουν δώσει όταν διορίζονται ως δικηγόροι.
Για να μην μακρηγορώ σας αντιγράφω το mail που έλαβα από την πρώην σύζυγο μου, μιας και δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει αυτό το δικαίωμα, δηλαδή να μου στερεί την τηλεφωνική επικοινωνία μου με τα παιδιά μου, με τις "ευλογίες" του δικηγόρου της. 

"Θέλω να σε ενημερώσω ότι από σήμερα έχω κάνει τόσο φραγή εισερχομένων κλήσεων όσο και φραγή μηνυμάτων στο κινητό μου από το δικό σου κινητό και σταθερό τηλέφωνο. 
Δεν υπάρχει πλέον λοιπόν κανένας λόγος να συνεχίσεις να με ενοχλείς όπως συνήθιζες να κάνεις μέχρι τώρα. 
Οτιδήποτε θελήσεις από εδώ και πέρα, μπορείς να μου στέλνεις mail, κι αυτό βέβαια μόνο για θέματα τα οποία αφορούν άμεσα τα παιδιά. Με τον ίδιο τρόπο θα σε ενημερώνω κι εγώ για σχετικά ζητήματα. Με τα παιδιά θα συνεχίσεις να επικοινωνείς κατά αυτό τον τρόπο, και με τηλέφωνο μόνο όταν θα σε ενημερώνω και όταν βρίσκονται στους παπούδες τους στο δικό τους σταθερό. 
Ο δικηγόρος μου έχει ενημερωθεί και συμφώνησε με αυτή μου την απόφαση."

1ον - Δεν μπορώ να καταλάβω αν έχει αυτό το δικαίωμα η πρώην σύζυγός μου και ο δικηγόρος της, να μου καθορίζουν, χωρίς απόφαση δικαστηρίου, το πως θα επικοινωνώ με τα παιδιά μου και να μου υποδεικνύουν και τον τρόπο.

2ον - Όταν θα βγει η δικαστική απόφαση που θα καθορίζει την προσωπική μου επικοινωνία με τα παιδιά, αν τύχει και συμβεί κάτι σε αυτά, πως θα επικοινωνήσω μαζί της για να την ενημερώσω, μιας και έχει κάνει φραγή; Αυτό είναι το πραγματικό ενδιαφέρον μιας μητέρας προς τα παιδιά της;

3ον - Πώς θα επικοινωνώ με τα παιδιά μου μέσω mail; μιας και δεν ξέρουν ακόμα να γράφουν αλλά και είναι 100% σίγουρο ότι θα απαντάει για λογαριασμό τους η πρώην μου;

4ον - Είναι κατάχρηση της επιμέλειας όλο αυτό; 
        Αυτό λέγεται "συμφέρον του παιδιού";
      Αυτή είναι η έννοια του ότι "μετά από ένα διαζύγιο, οι γονείς προσπαθούν για το καλό των       παιδιών";

Κλείνοντας, να σας ευχαριστήσω για την προσπάθεια σας για γονεϊκή ισότητα που κάνετε για τους μπαμπάδες. Ας αναλογιστούν οι αρμόδιοι που παίρνουν αποφάσεις επιμέλειας παιδιών, ότι το μεγαλύτερο κακό στα παιδιά μας συντελείται πίσω από την λέξη "για το συμφέρον του παιδιού".    

Share this article :

Post a Comment

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.