Home » » Φλωρινα: Αναπηρος πατερας, βιωνει τον Ρατσισμο των Δικαστηριων λογω διαζυγιου

Φλωρινα: Αναπηρος πατερας, βιωνει τον Ρατσισμο των Δικαστηριων λογω διαζυγιου

Φλώρινα: Ανάπηρος πατέρας, βιώνει τον Ρατσισμό των Δικαστηρίων λόγω διαζυγίου

"Έχω έξι χρόνια να δω το παιδί μου, ζω τη Γονική Αποξένωση, γιατί είμαι ανάπηρος και αυτό δεν ταιριάζει στη βιτρίνα της γυναίκας, με την οποία έζησα μαζί 10 χρόνια. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ενώ ήμουν ακόμη στο νοσοκομείο, έλαβα αγωγή επιμέλειας και διατροφής, με απαίτηση 500 Ευρώ το μήνα."


"Εμεινα ανάπηρος στα 30 μου χρόνια από αυτοκινητιστικό δυστύχημα και εξοντώθηκα", δήλωσε ο 36χρονος σήμερα πατέρας από τη Φλώρινα στο Σύλλογο Για την Ανδρική και Πατρική Αξιοπρέπεια.

Από τότε και μετά ο παραπληγικός πατέρας βίωσε σε όλο του το μεγαλείο τον Κοινωνικό Ρατσισμό, κατ' αρχάς από την πρώην σύζυγό του, η οποία τον εγκατέλειψε λίγες μέρες μετά το δυστύχημα, παίρνοντας μαζί της το 9 χρονο τότε παιδί τους.

"Έχω έξι χρόνια να δω το παιδί μου, ζω τη Γονική Αποξένωση, γιατί είμαι ανάπηρος και αυτό δεν ταιριάζει στη βιτρίνα της γυναίκας, με την οποία έζησα μαζί 10 χρόνια. Και δεν είναι μόνο αυτό. Ενώ ήμουν ακόμη στο νοσοκομείο, έλαβα αγωγή επιμέλειας και διατροφής, με απαίτηση 500 Ευρώ το μήνα."

Φαντάζεστε το σοκ αυτού του ανθρώπου, όταν βρέθηκε με το καροτσάκι μπροστά στον αυστηρό δικαστή - κριτή της αναπηρίας του, ο οποίος του επέβαλε διατροφή - πρόστιμο 450 Ευρώ το μήνα, με μόνο εισόδημα την αναπηρική του σύνταξη και το πενιχρό εισόδημα της Πρόνοιας;

"Κάθε μήνα μου κάνουν κατάσχεση της σύνταξης, με αποτέλεσμα να ζω από την ελεημοσύνη του κόσμου, να αγοράζω με το ζόρι τα φάρμακά μου και να μην μπορώ να κάνω φυσιοθεραπείες, που είναι απαραίτητες για να μην επιδεινωθεί η κατάστασή μου... Είμαι ψυχολογικό ράκος, νομίζω πως ο θάνατος είναι κοντά..."  Κραυγάζει ο αδικημένος πατέρας.


Ο Σύλλογός μας ευχαριστεί ξανά την Ελληνική Δικαιοσύνη, η οποία αντικατοπτρίζοντας το κοινό περί δικαίου αίσθημα, εξάντλησε όλη της την αυστηρότητα πάνω στον Ανάπηρο Πατέρα, ώστε αυτός, εξοντωμένος, να οδηγείται αργά αλλά σταθερά σε φρικτό θάνατο. Ευχαριστούμε επίσης και όλους αυτούς τους κοινωνικούς φορείς για τις παρεμβάσεις που δεν έκαναν, αφού αυτές δεν θα είχαν κανένα οικονομικό ή άλλο όφελος γι' αυτούς. Δεν κρίθηκε η επιδότησή τους από την υπεράσπιση του Αδικημένου Ανάπηρου Πατέρα και του Αποξενωμένου από αυτόν 15χρονου παιδιού.


Θέλουμε να διαμηνύσουμε σε όλα αυτά τα παράσιτα, εκφραστές του Κοινωνικού Ρατσισμού, πως εμείς θα είμαστε ΕΚΕΙ, ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΜΕΝΟΙ, ακόμα και με κίνδυνο της ζωής μας, κάθε αδικημένο Πατέρα, κάθε κοινωνικά αποκλειμένο Ανάπηρο άνθρωπο και θα ΑΝΤΙΠΑΛΕΥΟΥΜΕ ΤΗΝ ΑΝΙΣΟΤΗΤΑ ΣΤΗΝ ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΟΙΝΩΝΙΑ.
ΘΑ ΜΑΣ ΒΡΟΥΝ ΜΠΡΟΣΤΑ ΤΟΥΣ.
Η ΔΥΝΑΜΗ ΜΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ ΤΩΝ ΠΑΙΔΙΩΝ ΜΑΣ.

ΣΥΛΛΟΓΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΔΡΙΚΗ ΚΑΙ ΠΑΤΡΙΚΗ ΑΞΙΟΠΡΕΠΕΙΑ

Share this article :

Post a Comment

Για να αποφευχθούν περιπτώσεις εμφάνισης υβριστικών σχολίων ή άλλων ποινικά κολάσιμων πράξεων, όλα τα σχόλια πριν δημοσιευτούν ελέγχονται. Παρακαλούμε μην αποστέλλετε πληροφορίες άχρηστες προς τη λειτουργία του συγκεκριμένου blog.
Τα μηνύματα είναι προσωπικές απόψεις των αποστολέων και σε καμία περίπτωση δεν εκφράζουν τους δημιουργούς ή διαχειριστές της συγκεκριμένης σελίδας.